Świetnym pomysłem na to, jak poprawić komfort biurowej pracy może być to, by postawić w biurowych pomieszczeniach, a przynajmniej tych, w których pracuje większa liczba osób, powiedzmy od trzech czy czterech w górę – dystrybutor wody. Jest to o tyle dobre rozwiązanie, że taki dystrybutor potrafi automatycznie wodę podgrzewać. I o ile w lato najchętniej pracownicy będą się raczyli zapewne wodą zimną, o tyle w chłodniejsze pory roku podgrzana woda będzie idealna na przykład na herbatę. Taki dystrybutor bardzo prosto się obsługuje, wystarczy pociągnąć dźwigienkę o odpowiednim kolorze i podstawić kubek. Mały problem może spowodować tylko i wyłącznie wymiana zasobnika, bowiem są to spore butle o pojemności kilkudziesięciu litrów i swoje ważą, do tego jednak można wydelegować jakiegoś silnego pracownika, który doskonale poradzi sobie i z takim zadaniem. Jak więc widać, postawienie takich dystrybutorów w biurowych pokojach jest naprawdę niezłym rozwiązaniem i warto jest je przemyśleć, by poprawić komfort pracy.